Regulamin

KABE Ewelina Jacaszek-Spychalska ul. Modra 12, 62-731 Przykona

NIP: 668-169-41-41

Nr. rachunku bankowego ING Bank Śląski S.A.
13 1050 1735 1000 0092 6151 9327

Adresem odbioru osobistego i zwrotnym jest adres j.w.

Biuro obsługi klienta e-mail: sklep@garnkizgliny.pl tel. kom. +48 605 55 88 05

POSTANOWIENIA OGÓLNE

Zamówienia dokonuje się poprzez wypełnienie formularza zamówienia.
Ceny produktów widoczne na stronach są cenami brutto (zawierają podatek VAT), wyrażone są w złotych polskich i nie zawierają kosztów przesyłki.
Sprzedający dołoży wszelkich starań, aby produkty widoczne w ofercie sklepu internetowego pokrywały się z bieżącymi stanami magazynowymi Sprzedającego.
W przypadku niedostępności całości lub części towaru objętego zamówieniem, Sprzedający niezwłocznie zawiadomi o tym Kupującego i w przypadku dokonania zapłaty ceny przez Kupującego zwróci mu otrzymaną od niego sumę pieniężną.

Sprzedający dostarcza dowód zakupu (paragon) lub Rachunek, który stanowi potwierdzenie zawartej umowy sprzedaży. W przypadku potrzeby wystawienia Rachunku, w formularzu zamówienia należy podać dokładne dane konieczne do poprawnego jej wystawienia.
Składając zamówienie Klient oświadcza, iż zapoznał się treścią i akceptuje postanowienia regulaminu sklepu.
Sklep zastrzega sobie prawo odmowy zrealizowania zamówienia w przypadku niedostępności zamówionego towaru.
W momencie złożenia zamówienia przez Klienta zostaje wygenerowany numer zamówienia. W momencie zrealizowania zamówienia Klient jest informowany drogą e-mailową.

REALIZACJA ZAMÓWIENIA

Momentem zawarcia umowy sprzedaży jest moment wysłania poprawnie wypełnionego formularza zamówienia. Klient otrzymuje potwierdzenie złożenia zamówienia poprzez wiadomość e-mail.
Dopóki użytkownik nie zatwierdzi wyboru produktów przyciskiem „Wyślij zamówienie”, ma możliwość dokonywania zmian i modyfikacji produktów w zamówieniu, jak i danych teleadresowych do wysyłki lub faktury.
Klient ma prawo zrezygnować z zamówienia przed otrzymaniem od Sklepu potwierdzenia przyjęcia oferty zakupu, tj. przed otrzymaniem maila potwierdzającego przyjęcie zamówienia do realizacji. W niniejszej sprawie Klient powinien niezwłocznie skontaktować się ze Sklepem drogą telefoniczną lub mailową.
Przesyłki wysyłane są w ciągu 24h(dni robocze) od otrzymania wpłaty, złożenia zamówienia z opcją wysyłki “Płatność za pobraniem”. O wysłaniu paczki Sklep informuje Klientów mailem. W szczególnych przypadkach czas ten może ulec wydłużeniu.
Jeśli zamówienie nie zostało jeszcze zrealizowane, mogą być wprowadzane w nim zmiany. Zmiany w zamówieniach mogą być składane poprzez kontakt telefoniczny lub mailowy.
Zamówiony towar wysyłany jest za pośrednictwem firmy kurierskiej Dpd lub za pośrednictwem paczkomatu In-post.
Obowiązujące formy płatności w Sklepie to :

a) bezpośrednia wpłata na konto bankowe, koszt wysyłki:
przedpłata firma kurierska 15,00 zł paczka do 30 kg

b) Pobranie:
pobranie firma kurierska 17,00 zł paczka do 30 kg
c) przedpłata paczkomat In Post 11,00 paczka do 30 kg

KOSZTY i CZAS DOSTAWY
Wysyłka odbywa się codziennie (dni robocze pn-pt).
O wysłaniu paczki Sklep informuje e-mailem.

Paczki wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej i paczkomatów InPost.
Na życzenie, Klient może odebrać zakupiony towar osobiście w siedzibie firmy:
KABE Ewelina Jacaszek-Spychalska ul. Modra 12, 62-731 Przykona

Nie ma możliwości zmiany adresu dostawy, gdy przesyłka została już wysłana.
Dostawa przesyłki jest zazwyczaj w ciągu 3 dni od zaksięgowania wpłaty.
Gdy wartość zamówienia przekroczy 299 zł wysyłka jest bezpłatna na terenie Polski.

WYMIANY, ZWROTY, REKLAMACJE
Szybka wymiana!
W przypadku źle wybranego modelu garnka (zamiana na inny rozmiar pojemność ) nasz sklep daje możliwość bezproblemowej wymiany na inny produkt.
Na dokonanie zamiany klient ma czas do 30 dni od czasu otrzymania paczki.
Warunkiem zamiany jest odesłanie kompletnego produktu nie noszącego śladów użytkowania, wskazane aby odesłać oryginalnym nieuszkodzonym opakowaniu.
Koszty odesłania produktu ponosi kupujący, my odsyłamy wskazany produkt we własnym zakresie przesyłką kurierską lub na życzenie paczkomatem.

Szybki i bezproblemowy zwrot!

Zgodnie z przepisami ustawy o prawach konsumenta Kupujący będący Konsumentem może odstąpić od umowy zawartej na odległość ze Sprzedawcą w ciągu 14 (czternastu) dni od dnia otrzymania towaru. W razie skorzystania z tego prawa od odstąpienia od umowy umowę uważa się za niezawartą.
Konsument zobowiązany jest w ciągu 14 dni od dnia odstąpienia od umowy na odległość odesłać towar do Sprzedawcy na adres:
KABE Ewelina Jacaszek-Spychalska ul. Modra 12, 62-731 Przykona

Reklamacje

Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone w przepisach ustawy Kodeks Cywilny, w szczególności w art. 556 i następnych Kodeksu Cywilnego
Zgłoszenie reklamacji przez Konsumenta może nastąpić w formie dowolnej np. telefonicznie pod numerem 667-753-729 lub pocztą elektroniczną na adres: sklep@garnkizliny.pl
Konsument zobowiązany jest odesłać towar na adres:
odesłać towar do Sprzedawcy na adres:

KABE Ewelina Jacaszek-Spychalska
ul. Modra 12,
62-731 Przykona

oraz opisać przyczynę reklamacji.

Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji najpóźniej w terminie 14 dni od dnia jej zgłoszenia przez Konsumenta.
W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji zgłoszonej przez Konsumenta, Sprzedawca doprowadza towar do stanu zgodnego z umową sprzedaży zgodnie z żądaniem Konsumenta poprzez nieodpłatną naprawę lub wymianę towaru na nowy. Jeśli wymiana lub naprawa narażałaby Konsumenta na znaczne niedogodności Sprzedawca, zgodnie z treścią żądania Konsumenta, obniży cenę lub zwróci pełną należność za reklamowany towar wraz z dodatkowymi kosztami poniesionymi przez Kupującego, w tym kosztami transportu.
Konsument może składać reklamacje z tytułu niezgodności towaru z umową przez okres 2 lat od dnia otrzymania towaru, jednak traci uprawnienia reklamacyjne z tego tytułu w przypadku jeśli przed upływem dwóch miesięcy od stwierdzenia niezgodności towaru z umową nie zawiadomi o tym Sprzedawcy.

Pouczenie do reklamacji:
Reklamacji nie podlegają:

OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
BEZPIECZEŃSTWO– POLITYKA PRYWATNOŚCI

Powierzenie nam swoich danych osobowych to kwestia zaufania ze strony klienta, które dla nas jest priorytetowe. Szanujemy prywatność Twoją i Twoją sferę osobistą.

Pragniemy poinformować, że dane podawane przez naszych klientów w celu realizacji zamówień lub subskrypcji newslettera gromadzimy i chronimy zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. “O ochronie danych osobowych”. Zgodnie z tą ustawą użytkownikom serwisu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane, do ich poprawiania oraz wniesienia żądania o zaprzestaniu ich wykorzystywania.

ZBIERANIE I WYKORZYSTYWANIE DANYCH

Dane są zbierane i przechowywane w celu realizacji zamówień, gwarancji, zwrotów i wymiany towarów, a także w celu realizacji programu partnerskiego, systemu komentarzy i innych procesów związanych z wykonywaniem naszych usług i sprzedażą towarów.

Numer telefonu, o który pytamy w formularzu zamówienia, niezbędny jest w przypadku pytań, wyjaśnień i uzgodnień związanych z realizacją zamówienia. Nie jest podawany kurierowi, ani innym podmiotom, chyba że w uwagach wypełniający formularz zaznaczy inaczej.

Login i hasło zabezpieczają ostęp do profilu klienta. W profilu klienta można przechowywać, sprawdzać i aktualizować swoje dane, w szczególności dotyczące adresu wysyłki, domyślnego sposobu dostawy, domyślnego sposobu płatności, opcji subskrypcji newslettera oraz historii zamówień . Klient zobowiązuje się do traktowania danych: login i hasło jako poufne i nieudostępniania ich osobom trzecim, nieupoważnionym. Nie ponosimy odpowiedzialności za pomyłki, zapominanie haseł, zagubienie przez klienta danych dostępu do profilu klienta, itp.

ZAPRASZAMY DO ZAKUPÓW !!!

0