Wymiany oraz Zwroty

Co zrobić gdy zakupiony produkt nie spełnia Państwa oczekiwań lub jest produktem który ma niewystarczającą pojemność. W naszym sklepie od momentu otrzymania przesyłki masz 30 dni na podjęcie decyzji o wymianie lub zwrocie produktu.

Jakie możliwości są dostępne?

1. Produkt możemy wymienić  na inny rozmiar (pojemność) lub towar. Warunkiem koniecznym wymiany jest oryginalne opakowanie produktu. Wysyłasz nam produkt a my po uzgodnieniu z Tobą wymieniamy go na inny.

2. Odeślesz nam towar, a my zwrócimy Ci pieniądze. Na odesłanie oryginalnie zapakowanego towaru masz 30 dni od dnia dostawy. Dołącz do odsyłanego produktu dokument zakupu.

Jak to zrobić?

Wystarczy wypełnić formularz zwrotu / wymian, który jest do pobrania w formie pliku PDF w zakładce WYMIANY  ORAZ  ZWROTY. Za jego pośrednictwem informujesz nas, który towar zwracasz i czy chcesz wymienić towar, czy też żądasz zwrotu zapłaconej kwoty.

Formularz do pobrania na samym dole tej stony

W przypadku wymiany produktu na inną pojemność podaj nową pojemność garnka. W przypadku wymiany na inny towar podaj nazwę, produktu. Skontaktujemy się z Tobą i ustalimy formę, sposób i termin wymiany.

Jeśli produkt  jest tylko do zwrotu (bez wymiany), na formularzu zwrotu podaj numer konta, na które mamy przesłać zwracane pieniądze.

Przesyłkę z wypełnionym formularzem zwrotu oraz dokumentem potwierdzającym zakup np. paragon wyślij na adres:.

KABE Ewelina Jacaszek-Spychalska

ul. Modra 12
52-731 Przykona
NIP: 668-169-41-41

tel. 605558805

Jeśli masz możliwość skan formularza wymiany prześlij nam na adres mailowy: sklep@garnkizgliny.pl

Co będzie się dalej działo?

Dostarczenie Twojej przesyłki do nas może potrwać kilka dni. Po otrzymaniu przesyłki niezwłocznie zajmiemy się Twoim zwrotem.

Jeśli towar, na który ma być wymieniony zwracany przez Ciebie produkt mamy w magazynie, nową paczkę wysyłamy w ciągu 5 dni roboczych.

Jednak może się zdarzyć, że nie będziemy mieli oczekiwanego produktu  na stanie magazynowym.

W takim przypadku musimy poczekać na dostawę towaru do magazynu – towar powinien dotrzeć do magazynu w ciągu 3 tygodni. Jeżeli przesyłka z wymianą produktu nie dotrze w ciągu 10 dni roboczych i nie chcesz już dłużej czekać aż zasoby magazynowe zostaną uzupełnione, prosimy o skontaktowanie się z naszym Działem Obsługi Klienta pod numerem +48 605 55 88 05 lub za pośrednictwem wiadomości e-mail przesłanej na sklep@garnkizgliny.pl i uzgodnienie dalszego przebiegu wymiany.

0
Odznaka Opineo